نمایندگی سامسونگ 

نمایندگی سامسونگ IHC خود را پیشتاز استفاده از تکنولوژی های نوین تعمیراتی می داند. مراحل مختلف ترمیم محصولات الکترونیکی در این مجموعه، تحت نظارت تعمیرکاران مجرب انجام می شود. همکاران ما دوره های تخصصی تعمیرات لپ تاپ، تبلت، آل این وان و دسکتاپ را گذرانده اند و به خوبی بر ساختار این دستگاه ها تسلط دارند. همین مساله باعث شده که روند تعمیرات سامسونگ بدون هیچ مشکلی انجام شده و با آخرین استانداردهای روز دنیا همخوانی داشته باشد.

برای این که سرویس دهی به شما مشتریان گرانقدر روند راحت تری داشته باشد، واحدهای مجزا برای هر محصول در نمایندگی سامسونگ راه اندازی شده اند. هریک از این واحدها به ترمیم یکی از تولیدات سامسونگ اختصاص یافته اند تا تعمیرکاران تمرکز بیشتری بر کارشان داشته باشند. نکته دیگر در مورد نمایندگی مجاز سامسونگ ، تعهد و مسئولیت پذیری پرسنل و تلاش در مسیر تحقق اهداف مشتری مداری است. همکاران ما خود را موظف می دانند که دستگاه کاربر را به بهترین شکل ترمیم کرده و بدون ایراد به وی تحویل دهند. شما عزیزان می توانید ضمن برقراری تماس با شعب مختلف نمایندگی سامسونگ در تهران، کرج و سایر شهرستانها، خدمات مورد نیازتان را در اسرع وقت دریافت کنید.

 

خدمات نمایندگی مجاز سامسونگ

خدمات نمایندگی سامسونگ IHC شامل فروش و تعمیر تخصصی انواع تولیدات این برند می شود. ما خود را متعهد می دانیم که پاسخ اعتماد شما مشتریان گرانقدر را با ارائه بهترین سرویس های تعمیراتی بدهیم. به عنوان بخشی از مهم ترین خدمات نمایندگی Lenovo می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی تلویزیون سامسونگ 

نمایندگی  یخچال سامسونگ 

نمایندگی لباسشویی سامسونگ 

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران، یکی از شعب نمایندگی رسمی samsung مرکز سخت افزار ایران است که به ارائه خدمات فروش و تعمیرات محصولات این شرکت به پایتخت نشینان اشتغال دارد. این مرکز، از واحد هایی تشکیل شده که هرکدام وظیفه خاصی را بر عهده دارند. این پارت بندی به افزایش تمرکز کارکنان کمک کرده و موجب منظم شدن روند خدمات دهی نمایندگی سامسونگ شده است. سرویس های متنوع، تخصص کارکنان بخش های فروش و تعمیرات، سرعت بالای خدمات رسانی، توجه به اصول مشتری مداری و نکاتی از این قبیل، ویژگی هایی هستند که نمایندگی سامسونگ تهران را به انتخاب اول کاربران دستگاه های این  برند تبدیل کرده اند. برای دریافت سریع تر و راحت تر خدمات شعبه تهران نمایندگی سامسونگ، کافی است به یکی از شعب آن در ستارخان،  ولیعصر، امیر آباد، پیروزی یا فرجام مراجعه کنید.

درباره نمایندگی رسمی سامسونگ 

نمایندگی سامسونگ را می توان معتبرترین مرکز فروش و تعمیر محصولات این کمپانی به شمار آورد. این مرکز که تحت نظارت و حمایت مستقیم مرکز سخت افزار ایران اداره می شود، از تجهیزات و فناوری های روز دنیا استفاده کرده و سرویس های با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد. فروش رسمی انواع مدل های لپ تاپ، آل این وان، کامپیوتر، دسکتاپ، تبلت، موبایل و … سامسونگ در این مرکز به صورت اورجینال انجام می شود.

اما فعالیت اصلی نمایندگی مجاز سامسونگ ، در زمینه تعمیر محصولات سامسونگ است. واحد تخصصی تعمیرات سامسونگ ، با بالاترین توان تجهیزاتی خود در خدمت کاربران عزیز است تا دستگاه های مورد نظرشان را به بهترین شکل ترمیم کند. چنانچه از هریک از محصولات این شرکت استفاده می کنید و نیاز به ترمیم آنها دارید، شما را به یکی از تخصصی ترین مراکز تعمیر محصولات الکتریکی دعوت می کنیم. به دلایلی همچون استفاده از تجهیزات پیشرفته و نظارت مجرب ترین تعمیرکاران بر مراحل ترمیم، می توانید از کیفیت بالای خدمات نمایندگی samsung اطمینان کامل داشته باشید.

سوالات کاربران سامسونگ

بسیاری از کاربران نمایندگی مجاز سامسونگ سوالاتی در مورد آدرس شعب این مرکز و نحوه فعالیت آنها می پرسند. در این مطلب به این سوالها پاسخ می دهیم و اطلاعاتی را راجع به روند کاری نمایندگی samsung ارائه می دهیم. از آنجا که ممکن است این پرسشها برای شما مطرح شوند، پیشنهاد می دهیم این مطلب را دنبال کنید.